**

Idag är det precis ett år sedan jag och Liza var på pressreleasen för The girl with the dragon tattoo! Det var verkligen två dagar värda att minnas!!! :)
 
Jag fick äran att styla håret på Stellan Skarsgård och Liza fixade David Fincher. Det var så KUL! :)
Det var så många journalister och jag fattar inte hur de orkar med alla intervjuver.. och detta var för EN enda film. De satt alltså i TVÅ DAGAR och hade ca 4 minuter långa intervjuver med varje journalist. Förstår ni hur mycket intervjuver det blir?! Samma frågor, samma svar hela tiden. Eloge till den!

Så nu brukar jag skryta för mina vänner att "den här saxen har klippt Stellans pollisonger.." :)


Vi knäppte inga idolbilder, men dessa är nära nog... :)



Starstruck....
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Den saxen får du aldrig slänga!!! :)

2012-12-18 @ 07:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0