chocolatemysteries

HAHAH jag dör!
Jag och Liselott sitter mitt emot varann som två nördar framför varsin dator. Liselott kommer sedan på att vi har kvar av chokladen och går och hämtar den... Och det finns tre stycken kvar. Båda står och stirrar och vet inte vilken vi ska välja. Så jag tittar på henne och säger "Jag är rädd att det är havssalt på någon av dem... ", Liselott möter blicken och säger "Jag med.. stog precis och tänkte desamma...." Och eftersom havssalt på choklad är sjukt äckligt så blev vi lite tveksamma....
 
 
 
Tillslut tar vi en varsin, tar en tugga och tittar på varann med avsmak.. "Fan vad äcklig..." Därför byter vi choklad, och Liselott undrar om hon vågar ta en bit och frågar om jag har herpes... "Nej" det har jag inte, sedan bryter vi ihop av skratt. När vi åter har hämtat oss tar vi den andres choklad och fyfan, lika äcklig var den.
 
Så finns det en kvar... Den ingen av oss valde från början. Jag ger den till Liselott och säger att hon får börja. Hon tar en tugga.. ser spysjuk ut, så jag frågar "Hur smakar den?" Svaret blir... "Som äckligt knark!!!" Och jag bryter ihop av skratt igen..
 
Kontentan; ÄT aldrig "FIN" CHOKLAD!!!!! Hädanefter gäller bara vanlig hederlig Marabou...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0